به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، تیم مازندران که با حضور دو نماینده مهدی تیر در بخش آقایان و ساحل تیر در بخش بانوان در این دوره از مسابقات شرکت داشت، توانست با درخشش ساحل تیر طی دو روز متوالی به کسب دو مدال طلا دست یابد.
همچنین مهدی تیر با کسب مقام ششم به کار خود پایان داد.
در اختتامیه این رقابت ها، مراسم اهدای مدال با حضور بهرام ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی، سردار میرزا حسینی رئیس کمیته اسکی صحرانوردی فدراسیون، مهرداد باباپور مشاور فدراسیون و رئیس هیات اسکی استان مازندران و همچنین سایر مسئولین و عوامل اجرایی برگزار و از برترین های این دوره قدردانی شد.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026