بهگزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابطعمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی مازندران؛ بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری با همراهی مرضیه فلاح کردآبادی، سرپرست ادارهکل کتابخانههای عمومی مازندران و تیم کارشناسی، شنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کردند و در این بازدید میدانی، روند تأمین و نصب انشعابات مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در اجرای این بخش صادر شد.
در ادامه نیز با پیگیریهای انجامشده از سوی مسئولان، موضوع تخصیص سهم نیمدرصد شهرداری ساری به منظور تکمیل مراحل پایانی این پروژه مهم فرهنگی مورد تأکید قرار گرفت تا زمینه بهرهبرداری هرچه سریعتر از کتابخانه مرکزی ساری فراهم شود.

پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026