سومین دوره نشست های تخصصی هیات های ورزشی مازندران در سال ۱۴۰۵ با حضور بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، سومین دوره نشست های تخصصی هیات های ورزشی در سال ۱۴۰۵ با حضور حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، اسماعیل پهلوان معاون توسعه امور ورزشی، لیلا عرب مسئول امور بانوان و با حضور مسئولان هیات های ورزشی تیراندازی، شمشیربازی، نابینایان و کم بینایان، چوگان، ترای اتلون(سه گانه)، ورزش های آبی، قایقرانی، روئینگ و بادبانی استان برگزار شد.

حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و حضور هیات های ورزشی اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست ها تعامل و هماهنگی برای توسعه و شکوفایی و رقم زدن بهترین اتفاق برای ورزش استان است.

وی با بیان اینکه، از ظرفیت افراد توانمند در هیات های ورزشی استفاده شود، افزود : همه می دانیم مازندران نقش محوری در افتخارآفرینی ورزش کشور دارد و افزایش مدال آوری و پرورش و کشف استعداد ورزشی از دیگر انتظارات ما از هیات های ورزشی است.

همچنین اسماعیل پهلوان معاون امور ورزش در نشست با این هیات ها با اشاره به اینکه رویدادها و مناسبت های ورزشی در سراسر استان بمناسبت گرامیداشت رهبر شهید و شهدای جنگ رمضان برگزار شود، هیات های ورزشی را بعنوان بازوان اداره کل ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: ما در کنار شما عزیزان هستیم تا با کمک هم بهترین اتفاق را برای ورزش استان مازندران رقم بزنیم.

ارائه تقویم ورزشی، ساماندهی ورزشکاران بیمه شده، ثبت سامانه مبین، شناسایی چهره های ماندگار ورزش، طرح شهید رجایی، برگزاری مجمع سالیانه هیات ها و برنامه ریزی حضور ورزشکاران در بازی های آسیایی و پارآسیایی ناگویا ژاپن از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

یادآور می شود؛ مسئولان ، هیات های مربوطه نیز جهت پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف پیش بینی شده، مشکلات و موانع پیش روی را مطرح کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده