مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در سطح استان با حفظ زیبایی شهری خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران علیرضا یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در بازدید از شهرک صنعتی سلمانشهر از راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در سطح استان با حفظ زیبایی شهری خبر داد.

وی افزود : این بازدیدها در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید و حضور میدانی در عرصه اقتصادی صورت می‌گیرد تا هم دغدغه‌های حوزه تولید را رصد کنیم و هم بتوانیم در حد توان، چالش‌ها را کمرنگ کرده و یاری‌رسان سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشیم.

یوسف نژاد با اشاره به ظرفیت بالای شهرک صنعتی سلمانشهر با عرصه ۹۲ هکتاری، آن را فضایی زیبا و قابل توجه با جاذبه‌های سرمایه‌گذاری دانست و افزود: همواره دغدغه پاسخگویی مثبت به سرمایه‌گذاران را داشته‌ایم و تعامل با منابع طبیعی و سایر دستگاه‌ها برای توسعه فضای شهرک صنعتی در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره ماده ۴۸ قانون صنفی اظهارکرد: حدود ۴۸ طرح‌ داخل شهرک صنعتی با وجود واگذاری زمین، هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند، که تحت رصد و پیگیری قرار دارند که ان شاء الله این عزیزان جدی‌تر پیگیر تکمیل پروژه‌های خود باشند، در غیر این صورت حسب وظیفه قانونی، عرصه از ایشان باز پس گرفته و به سرمایه‌گذاران واجد شرایطی که در انتطار هستند واگذار خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان عباس‌آباد از ارائه پیشنهاد راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در سطح استان خبر داد و گفت: پیشنهاد می‌دهیم شهرک صنفی در شهرستان عباس‌آباد راه‌اندازی شود، این طرح هم‌اکنون در حال مطالعه است تا اصناف در مکانی ساماندهی شوند که نه تنها از زیبایی شهر نکاهد، بلکه برگرفته از ماده ۴۷ قانون، به زیباسازی حوزه شهری نیز کمک کند

یوسف نژاد گفت: همچنین در حال گفت‌وگو با شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان برای مکان‌یابی مناسب هستیم تا گامی مؤثر برای صنعت و اصناف استان برداشته شود.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده