طرح بهسازی، پاک‌سازی و زیباسازی محورهای ارتباطی مرکز استان  ساری با دستور اسکندر نیا  سرپرست فرمانداری مرکز مازندران  در حال اجرا است. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری ، پیرو دستور بهروز  اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان ، عملیات بهسازی ، پاکسازی و زیباسازی محورهای ارتباطی در سطح بخش مرکزی با جدیت در حال اجراست.

هادیان بخشدار مرکزی شهرستان ساری  ، با اشاره به این دستور و ضمن قدردانی  از رویکرد توسعه‌محور اسکندرنیا  سرپرست فرمانداری  مرکز استان در ساماندهی و ارتقای زیرساخت‌ها ، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ، این عملیات با هدف بهبود سیمای عمومی ، افزایش ایمنی ، تسریع در ارائه خدمات عمرانی و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به‌صورت مستمر دنبال می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت مشارکت همه‌جانبه برای تحقق اهداف این طرح ، افزود: همراهی مردم در حفظ نظافت محیط و زیبایی محورها ، ضامن موفقیت این اقدامات است و روند اجرای این پروژه‌ها با قوت در سراسر بخش مرکزی ادامه خواهد داشت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده