به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری ، پیرو دستور بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان ، عملیات بهسازی ، پاکسازی و زیباسازی محورهای ارتباطی در سطح بخش مرکزی با جدیت در حال اجراست.
هادیان بخشدار مرکزی شهرستان ساری ، با اشاره به این دستور و ضمن قدردانی از رویکرد توسعهمحور اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان در ساماندهی و ارتقای زیرساختها ، اظهار کرد: با برنامهریزیهای صورتگرفته ، این عملیات با هدف بهبود سیمای عمومی ، افزایش ایمنی ، تسریع در ارائه خدمات عمرانی و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بهصورت مستمر دنبال میشود.
وی در پایان با تأکید بر اهمیت مشارکت همهجانبه برای تحقق اهداف این طرح ، افزود: همراهی مردم در حفظ نظافت محیط و زیبایی محورها ، ضامن موفقیت این اقدامات است و روند اجرای این پروژهها با قوت در سراسر بخش مرکزی ادامه خواهد داشت.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026