در آئینی مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی( ۲۷ اردیبهشت)، از رئیس و کارشناسان روابط عمومی شرکت گاز استان بطور ویژه قدردانی کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران با اهدای لوح سپاس بطور ویژه از رئیس روابط عمومی و مجموعه کارکنان روابط عمومی شرکت گاز استان بطور ویژه قدردانی کرد.

وی در این لوح سپاس با اشاره به جایگاه راهبردی روابط عمومی در دنیای امروز، تأکید کرد: این حوزه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تولید محتوای هوشمند، از انزوای تاریخی خارج شده و به یک بازوی اصلی اطلاع‌رسانی تبدیل شده است.

یونسی رستمی در متن این لوح سپاس خود، روابط عمومی‌های کارآمد را بازوی اصلی سازمان‌ها در برقراری ارتباطات تعاملی دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها برای حضور مؤثر در فضای اطلاع‌رسانی امروز، باید با فناوری‌های نوین بیش از پیش آشنا باشند.

استاندار مازندران در پایان با تجلیل از تلاش‌های” میثم متولی طاهر” رئیس و مجموعه کارکنان روابط‌عمومی شرکت گاز مازندران در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های نظام و دولت چهاردهم در سال ۱۴۰۴، برایشان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده