به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران با اهدای لوح سپاس بطور ویژه از رئیس روابط عمومی و مجموعه کارکنان روابط عمومی شرکت گاز استان بطور ویژه قدردانی کرد.
وی در این لوح سپاس با اشاره به جایگاه راهبردی روابط عمومی در دنیای امروز، تأکید کرد: این حوزه با بهرهگیری از فناوریهای نوین و تولید محتوای هوشمند، از انزوای تاریخی خارج شده و به یک بازوی اصلی اطلاعرسانی تبدیل شده است.
یونسی رستمی در متن این لوح سپاس خود، روابط عمومیهای کارآمد را بازوی اصلی سازمانها در برقراری ارتباطات تعاملی دانست و اظهار کرد: روابط عمومیها برای حضور مؤثر در فضای اطلاعرسانی امروز، باید با فناوریهای نوین بیش از پیش آشنا باشند.
استاندار مازندران در پایان با تجلیل از تلاشهای” میثم متولی طاهر” رئیس و مجموعه کارکنان روابطعمومی شرکت گاز مازندران در راستای تبیین اهداف و برنامههای نظام و دولت چهاردهم در سال ۱۴۰۴، برایشان در مسیر خدمترسانی به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت کرد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026