به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، این نشست تخصصی به ریاست سید محمد جعفری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و مدیران کارخانجات آرد سراسر استان، با محوریت همافزایی حداکثری برای آغاز عملیات خرید تضمینی امسال برگزار شد.
سید محمد جعفری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در این نشست با اشاره به نگاه حمایتی دولت به بخش کشاورزی اظهار کرد: تعیین قیمت مناسب برای خرید تضمینی و در نظر گرفتن مشوقهای ارزشمند، رضایتمندی گندمکاران عزیز استان را در برداشته که این رویکرد دولت، مشوق اصلی برای پایداری تولید و تحقق خودکفایی در این کالای راهبردی است.
وی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای دریافت گندم از کشاورزان وجود ندارد، اظهاکرد: تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود را به کار بستهایم تا فرآیند تحویلگیری محصول در کمترین زمان ممکن انجام شود. ما آمادگی داریم تمام گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان را با دقت و سرعت دریافت کنیم تا زحمات یکساله این عزیزان به بهترین نحو ارج نهاده شود.
جعفری ضمن قدردانی از همراهی تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و کارخانجات آرد، خاطرنشان کرد: در مسیر این عملیات بزرگ، دوشادوش تمامی نهادها و افرادی هستیم که به عنوان بازوان اجرایی غله، در راستای خدمت به کشاورزان تلاش میکنند. هدف نهایی ما ایجاد مسیری شفاف، بدون واسطه و رضایتبخش برای گندمکاران است.
در ادامه این نشست ، مدیران کارخانجات آرد نیز به بیان دیدگاهها و آمادگی زیرساختهای انبارش و سیلوهای خود برای میزبانی از دسترنج کشاورزان مازندرانی پرداختند و بر رعایت دقیق پروتکلهای کیفی در زمان تحویلگیری تأکید شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026