شهردار و فرماندار ساری با هدف بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی، از پروژه عمرانی زیر پل امام علی (ع) بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، سید حسن احمدی شهردار ساری به همراه بهروز اسکندرنیا فرماندار شهرستان ساری در محل پل امام علی (ع) حضور یافتند.
در این بازدید میدانی که جابر ملکی، معاون شهرسازی شهردار و سیدجعفر هادیان سرپرست معاونت حملونقل و امور زیربنایی نیز حضور داشتند، از نزدیک در جریان آخرین مراحل اجرایی پروژه عمرانی و رمپ خروجی در زیر پل امام علی (ع) قرار گرفتند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
https://sabzsorkh.ir/?p=22689
























Saturday, 27 June , 2026