در دیدار مدیرعامل شرکت گاز مازندران با مدیرکل امور مالیاتی استان مسائل مالیاتی و راهکارهای توسعه تعاملات مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، در نشستی با بهرام سلطانی، مدیرکل امور مالیاتی مازندران، آخرین مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه مالیات، تکالیف قانونی و فرآیندهای اجرایی مشترک را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست، موضوعاتی شامل: اجرای صحیح قوانین و مقررات مالیاتی، نحوه رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه‌های الکترونیکی، تسریع در فرآیندهای مالی و مالیاتی، و ارتقای سطح همکاری‌های بین‌دستگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هژیر جوادی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این نشست ، با تأکید بر ضرورت تعامل مستمر با سازمان امور مالیاتی، اظهار کرد: رعایت دقیق الزامات قانونی و مالیاتی، نقش مهمی در شفافیت مالی، انضباط اداری و تحقق اهداف توسعه‌ای شرکت ایفا می‌کند.

در ادامه این دیدار، طرفین بر گسترش همکاری‌های تخصصی، رفع موانع احتمالی در فرآیندهای مالیاتی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود به منظور تسهیل امور و ارتقای بهره‌وری سازمانی تأکید کردند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده