جاده سنگ‌بن، سلیم‌شیخ، لاجیم و قارنسرا که به عنوان یکی از مسیرهای مهم پدافندی و از مطالبات دیرینه مردم بخش‌های کلیجانرستاق و دودانگه شهرستان ساری شناخته می‌شد، پس از سال‌ها بلاتکلیفی و تأمین نشدن اعتبار، اجرایی شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط‌عمومی دفتر عالیه زمانی مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی این پروژه با پیگیری‌های مستمر عالیه زمانی، نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در نشست با وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار لازم برای اجرای آن تأمین شد.

همچنین ، منابع مالی پروژه از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و همچنین اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس توسط عالیه زمانی تأمین شده و عملیات بهسازی و آسفالت این مسیر مهم آغاز شده است.

اجرای این پروژه علاوه بر ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل منطقه، نقش مؤثری در افزایش ایمنی تردد، تسهیل دسترسی روستاهای مسیر و توسعه اقتصادی و گردشگری بخش‌های کلیجان‌رستاق و دودانگه خواهد داشت و گامی مهم در پاسخ به یکی از مطالبات چندین ساله مردم منطقه محسوب می‌شود


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده