به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ فریدون کلبادینژاد مدیرکل آموزشو پرورش مازندران در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان نور، با تأکید بر نقش راهبردی شورا در پیشبرد اهداف آموزشی، از آغاز اجرای دو پروژه مهم آموزشی در این شهرستان خبر داد و «مولدسازی» را راهکاری مؤثر برای توسعه و تجهیز مدارس دانست.
وی در این نشست ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورا، تصویب و آغاز اجرای پروژههای دبستان شهید کلانتری و دبیرستان شهید ناطق نوری را گامی مهم در راستای توسعه عدالت آموزشی بیان کرد و گفت: عملیات اجرایی دبستان شهید کلانتری بهزودی آغاز میشود و هیأت امنای آن نیز تشکیل خواهد شد.
کلبادینژاد با اشاره به اهمیت سیاست مولدسازی افزود: «با بهرهگیری از ظرفیتهای مولدسازی میتوانیم منابع لازم برای نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس را تأمین کرده و زیرساختهای آموزشی را تقویت کنیم.»
مدیرکل آموزشوپرورش مازندران همچنین از برنامهریزی برای حل مسائل مرتبط با بازنشستگان و نیروی انسانی در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد طرح «عجمیان» در قالب پروژه مهر از تیرماه آغاز خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری آزمون سمپاد، این آزمون را فرصتی مهم برای ارتقای انگیزه و رشد علمی دانشآموزان دانست.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Saturday, 27 June , 2026