بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان از محل برگزاری رقابت های بسکتبال ۳ نفره کشور در ساری بازدید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، حسین بریمانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عصر روز جمعه (۲۲ خرداد ۱۴۰۵) با حضور در مجموعه ورزشی آسایش ساری از شرایط برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ نفره زیر ۱۸ سال بازدید کرد.

این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور و به مدت ۲ روز در ساری برگزار شد.

یادآور می شود: اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، امین الهی رئیس هیات بسکتبال استان، باقری رئیس هیات کبدی استان و دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری نیز تماشاگر این رقابت ها بودند.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده