با امضای تفاهم‌نامه دو جانبه میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اداره کل راه و شهرسازی؛ اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران صاحب خانه می‌شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محمد محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز روند اجرایی تأمین زمین برای ساخت مسکن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان خبر داد و گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، این طرح وارد مرحله اجرایی شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات جامعه فرهنگ، هنر و رسانه، موضوع تأمین مسکن و ایجاد ثبات و آرامش در زندگی فعالان این حوزه است.

محمدی گفت : در قالب این تفاهم‌نامه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مسئولیت شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط از میان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان را بر عهده دارد و اداره‌کل راه و شهرسازی نیز فرآیندهای قانونی مربوط به بررسی، تصویب و واگذاری زمین از مسیر سازمان ملی زمین و مسکن را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: پس از طی مراحل کارشناسی، تعیین قیمت، اخذ مجوزهای قانونی و انجام مراحل اداری، زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مطابق ضوابط در اختیار این طرح قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت این اقدام در حمایت از جامعه فرهنگی ، هنری و رسانه ای استان گفت: این تفاهم‌نامه گامی عملی در جهت ارتقای سطح رفاه و ایجاد پشتوانه پایدار برای فعالان فرهنگ، هنر و رسانه است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش انگیزه و ماندگاری آنان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد.

وی در پایان گفت: از زحمات و حمایت‌های ارزشمند جابر حسن زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان در تحقق این طرح صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم این اقدام گام موثری در خدمت‌رسانی به جامعه فرهنگی ، هنری و رسانه مازندران باشد.

یادآور می شود طی روز های اخیر تفاهم‌نامه تخصیص زمین برای مسکن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با امضای جابر حسن‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و محمد محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به امضا رسید.


پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده