تاکید بر تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان ساروی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمد حسین قبادی شهردار ساری در نشست با بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفای مازندران بابیان اینکه، تعامل میان شهرداری و آبفا موجب افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شود، گفت: در تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

نشست تعامل و همکاری میان شهرداری و آب و فاضلاب شهری با حضور محمدحسین قبادی شهردار ساری، پرویز شعبانی رئیس و حسین وریجی عضو شورای اسلامی شهر، زمان اصغری معاون توسعه مدیریت و منابع، مرتضی عطایی معاون خدمات شهری، مجید مزنگی رئیس سازمان مدیریت پسماند، سید مصطفی موسوی مهر رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری، بهزاد برار زاده مدیرعامل آبفای مازندران و معاونان و حسن‌پور رئیس آب و فاضلاب مرکز استان عصر یکشنبه برگزار شد.

محمد حسین قبادی شهردار ساری در این نشست با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب در بازار شریف العلما، پارک قائم، پارک شهید جنگلی شهید نوبخت و پروژه زباله‌سوز ساری خواستار همکاری بیشتر این شرکت خدمات رسان برای برون‌رفت از مشکلات و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم شد.

وی تأکید کرد: هر چه تعامل میان مدیریت شهری و شرکت آبفا بیشتر باشد، بطور قطع شاهد بهبود سطح خدمات‌رسانی و به دنبال آن رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

یاآور می شود: هماهنگی شرکت آبفا با شهرداری جهت حفاری و ترمیم آسفالت و جلوگیری از دوباره‌کاری، مدیریت منابع آبی، تعامل دوجانبه برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و همکاری دوجانبه برای اجرای طرح‌های زیرساختی مشترک بین آب و فاضلاب و شهرداری از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این نشست و گفت و گو بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده