به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمد حسین قبادی شهردار ساری در نشست با بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفای مازندران بابیان اینکه، تعامل میان شهرداری و آبفا موجب افزایش سطح خدماترسانی به شهروندان میشود، گفت: در تسریع خدماترسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم.
نشست تعامل و همکاری میان شهرداری و آب و فاضلاب شهری با حضور محمدحسین قبادی شهردار ساری، پرویز شعبانی رئیس و حسین وریجی عضو شورای اسلامی شهر، زمان اصغری معاون توسعه مدیریت و منابع، مرتضی عطایی معاون خدمات شهری، مجید مزنگی رئیس سازمان مدیریت پسماند، سید مصطفی موسوی مهر رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری، بهزاد برار زاده مدیرعامل آبفای مازندران و معاونان و حسنپور رئیس آب و فاضلاب مرکز استان عصر یکشنبه برگزار شد.
محمد حسین قبادی شهردار ساری در این نشست با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب در بازار شریف العلما، پارک قائم، پارک شهید جنگلی شهید نوبخت و پروژه زبالهسوز ساری خواستار همکاری بیشتر این شرکت خدمات رسان برای برونرفت از مشکلات و ارتقاء خدماترسانی به مردم شد.
وی تأکید کرد: هر چه تعامل میان مدیریت شهری و شرکت آبفا بیشتر باشد، بطور قطع شاهد بهبود سطح خدماترسانی و به دنبال آن رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.
یاآور می شود: هماهنگی شرکت آبفا با شهرداری جهت حفاری و ترمیم آسفالت و جلوگیری از دوبارهکاری، مدیریت منابع آبی، تعامل دوجانبه برای خدماترسانی مطلوب به شهروندان و همکاری دوجانبه برای اجرای طرحهای زیرساختی مشترک بین آب و فاضلاب و شهرداری از مهمترین مباحث مطرحشده در این نشست و گفت و گو بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Friday, 26 June , 2026