صادق وزیر راه و یونسی استاندار مازندران از پروژه چهارخطه ساری- تاکام در جاده کیاسر بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۳ در سفر به استان مازندران با همراهی مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران و مدیران و مقامات استانی از پروژه ( طرح) چهار خطه ساری- تاکام در جاده کیاسر به طول ۲۰ کیلومتر بازدید کرد و در جریان موانع تعریض ۳.۵ کیلومتر باقیمانده این مسیر قرار گرفت.
طول این پروژه ۲۰ کیلومتر است که ارتباط ساری به کیاسر را برقرار میکند و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
از این مسیر ۲۰ کیلومتری ۱۶.۷ کیلومتر تکمیل شده و به بهرهبرداری رسیده است. ۳.۵ کیلومتر از این مسیر نیازمند تعریض و آسفالت است.
بر اساس اطلاعاتی که در حضور وزیر راه و شهرسازی، هیات همراه و نمایندگان استان مطرح شد، حدود ۳۰۰ متر این مسیر در بافت فرسوده قرار دارد که ضروری است آزادسازی شود و این مسیر دو خطه به چهارخطه تبدیل شود.
هماکنون طرحی تهیه شده که این مسیر آزادسازی شود و در عوض با ایجاد مرکز گردشگری و ارزش افزودهای که ایجاد میکند، بخشی از هزینههای این آزادسازی و تعریض جاده محقق شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Wednesday, 24 June , 2026