یونسی استاندار مازندران در راستای بازدید و پیگیری مشکلات پروژه های نیمه تمام در استان در نخستین جمعه هفته کاری خود  از پروژه نیمه تمام  ( پل زیر قوسی و سد گلورد) شهرستان بهشهر در شرق مازندران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران که به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  مازندران و نماینده مردم شهرستان های شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهشهر  بازدید کردند در حاشیه این  بازدید اظهار کرد: در راستای بازدید از پروژه های نیمه تمام  مازندران بازدید از سد گلورد در شهرستان بهشهر انجام شد و با بررسی  مشکلات آن و دادن دستورات لازم  امیدواریم این پل زیر قوسی و  سد گلورد  تا پایان سال  ۱۴۰۳  افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی افزود: با آبگیری این سد مناطق شرق استان (  نکا، بهشهر، گلوگاه، رستمکلا و  زاغمرز) از آب کشاورزی مناسب برخوردار می شوند که موجب اشتغال و  رونق اقتصادی، کشاورزی و  کردشگری در شرق مازندران  می شود.

یونسی رستمی با تاکید بر اینکه‌، تا به بهره برداری نرسیدن پروژه های نیمه تمام پروژه جدید در استان  گلنگ زنی نمی شود گفت : مشکلاتی در روند ادامه کار این پروژه (سد گلورد) وجود دارد که به پیمانکاران دستور رفع آنها داده شد و با همکاری  مدیران و مسئولان  استان، شهرستان و  نماینده شرق استان رفع خواهد شد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در مازندران  تاکید کرد : هر دو هفته یک بار به همراه مدیران مرتبط  از این پروژه  نیمه تمام در استان  بازدید و  مسائل و مشکلات را پیگیری می کنیم.

یادآور می شود: این پل زیر قوسی دومین پل  پس از پل کارون ۴ در کشور  است و  نصب سازه فلزی آن  از ۳۰ مهر سال ۱۴۰۲ آغاز شد و مسئولان کشوری هم از این پروژه بازدید کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده