یونسی استاندار مازندران در راستای بازدید و پیگیری مشکلات پروژه های نیمه تمام در استان در نخستین جمعه هفته کاری خود از پروژه نیمه تمام ( پل زیر قوسی و سد گلورد) شهرستان بهشهر در شرق مازندران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران که به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران و نماینده مردم شهرستان های شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهشهر بازدید کردند در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای بازدید از پروژه های نیمه تمام مازندران بازدید از سد گلورد در شهرستان بهشهر انجام شد و با بررسی مشکلات آن و دادن دستورات لازم امیدواریم این پل زیر قوسی و سد گلورد تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح و به بهره برداری برسد.
وی افزود: با آبگیری این سد مناطق شرق استان ( نکا، بهشهر، گلوگاه، رستمکلا و زاغمرز) از آب کشاورزی مناسب برخوردار می شوند که موجب اشتغال و رونق اقتصادی، کشاورزی و کردشگری در شرق مازندران می شود.
یونسی رستمی با تاکید بر اینکه، تا به بهره برداری نرسیدن پروژه های نیمه تمام پروژه جدید در استان گلنگ زنی نمی شود گفت : مشکلاتی در روند ادامه کار این پروژه (سد گلورد) وجود دارد که به پیمانکاران دستور رفع آنها داده شد و با همکاری مدیران و مسئولان استان، شهرستان و نماینده شرق استان رفع خواهد شد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : هر دو هفته یک بار به همراه مدیران مرتبط از این پروژه نیمه تمام در استان بازدید و مسائل و مشکلات را پیگیری می کنیم.
یادآور می شود: این پل زیر قوسی دومین پل پس از پل کارون ۴ در کشور است و نصب سازه فلزی آن از ۳۰ مهر سال ۱۴۰۲ آغاز شد و مسئولان کشوری هم از این پروژه بازدید کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Wednesday, 24 June , 2026