تیم والیبال بانوان اداره کل بهزیستی مازندران قهرمان کشور  شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، تیم والیبال بانوان اداره کل بهزیستی مازندران در مسابقات والیبال کارکنان بهزیستی سراسر کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

در ادامه بیستمین دوره مسابقات والیبال کارکنان بهزیستی سراسر کشور که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد، تیم والیبال اداره کل بهزیستی مازندران به مقام نخست رسید و  تیم های آذربایجان شرقی و البرز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 


انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده