به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد: دولت چهاردهم در راستای حمایت از مدیریت شهری و توسعه زیرساختهای شهری، سهمیه قابل توجهی از قیر رایگان را در اختیار شهرداریهای استان قرار داده است.
وی افزود: در این راستا ۸ هزار و ۱۶ تن قیر برای اجرای طرحهای آسفالت، بهسازی و نگهداری خیابانها و معابر شهری بین شهرداریهای استان توزیع شده است.
دادبود اظهار کرد: این سهمیه نقش مهمی در ارتقای کیفیت معابر شهری، کاهش هزینههای عمرانی شهرداریها و تسریع در اجرای پروژههای زیرساختی داشته است.
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: روند تخصیص قیر رایگان امسال نیز ادامه دارد و شهرداریها از سهمیههای جدید دولت بهرهمند خواهند شد.
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده
























Tuesday, 23 June , 2026