نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت صرفه جویی آب این مایه حیات در مازندران برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، این نشست خبری با حضور بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آبفا مازندران و معاونان و مدیران بخش های مختلف شامل : معاون بهره برداری، خدمات و مشارکت ، فنی مهندسی ، کنترل کیفیت و… حضور داشتند.
بهزاد برار زاده مدیر عامل شرکت آبفا مازندران در این نشست اظهار کرد: همانطور که استاندار مازندران تاکید دارند باید رسانه های استان کاری کنند که مازندران یک کلان شهر دیده شود و جایگاه واقعی این استان در کشور نشان داده شود تا مسئولان کشور توجه ویژه دربخش، اختصاص اعتبارات به این استان داشته باشند، زیرساخت های مازندران در بخش انرژی به ویژه آب این مایه حیات پاسخگوی نیازهای مردم سراسر کشور نیست با اعتبارات استانی نمی توان خدمات مطلوب ملی ارائه کرد.

پایان پیام/