بازارچه خیریه دانش‌آموزی در بالازرین‌کلای، شهرستان جویبار برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبز سرخ، از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار، رخدادی فرهنگی، اقتصادی و آموزشی با عنوان “بازارچه‌ی خیریه دانش‌آموزی” با حضور محمد مدانلو فرماندار شهرستان جویبار، درآینده مدیر آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی بخش لاریم، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اهالی خونگرم روستای بالازرین‌کلا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، نوروزخوانی و…. در دبستان شهید شروین احمدی روستای بالازرین‌کلا، جویبار برپا شد.

محمد مدانلو فرماندار شهرستان جویبار در حاشیه این بازارچه خیریه اظهار کرد: در این بازارچه کارهای هنری، صنایع دستی، غذاهای سنتی، کیک و انواع شیرینی‌های خانگی که طبخ و آماده شده برای نمایش و فروش ارائه شد.

وی ادامه داد: خوشحال کردن فرزندان جامعه و گره‌گشایی از کار دیگران، آرزوی هر انسان است.

مدانلو گفت: امیدواریم چنین اقداماتی در هر صنف و قشری ادامه‌دار باشد تا شاهد لبخند این کودکان باشیم.

یادآور می شود: این بازارچه خیریه با هدف تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند، کم‌بضاعت، و ترویج فرهنگ نیکوکاری در آستانه سال نو برپا شد.


انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده